ریخته گری فولاد ضد زنگ برای مخلوط کردن پروانه

پروانه میکسر

پروانه اختلاط پروانه میکسر، تیغه همزن نیز نامیده می شود. انواع پروانه اختلاط بسیار زیاد است. به طور کلی، پروانه میکسر به دو دسته تقسیم می شود: برای مایعات با ویسکوزیته کم و برای مایعات با ویسکوزیته بالا.

توربین پارویی، پره خمیده، توربین لولایی، توربین دیسکی، فشار، طلایی بروما و صفحات دندانه دار برای هم زدن مایعات با ویسکوزیته پایین مناسب هستند. در حالت آشفته، نسبت d/D قطر پروانه d به قطر داخلی شیار D معمولاً حدود 0.3 تا 0.6 است.

لنگر، روبان و پیچ برای هم زدن مایعات بسیار چسبناک مناسب هستند. در حالت جریان آرام یا انتقالی کار می کند. در مورد اختلاط یک مایع بسیار چسبناک، برای کاهش ناحیه احتباس ضعیف مخلوط، d/D معمولاً حدود 0.9 است. استثنا پروانه پیچ است که یا افست شده یا با لوله کشش استفاده می شود. d/D معمولاً 0.4 تا 0.5 است.

از نظر مواد، پروانه های ریخته گری فولاد ضد زنگ محصولات برتر ما هستند.

پره همزن میکسر

ریخته گری فولاد ضد زنگ برای مخلوط کردن پروانه

فولاد ضد زنگ به طور گسترده ای به عنوان ماده برای میکسرهای پروانه ای استفاده می شود. از آنجا که ریخته گری فولاد ضد زنگ دارای مزایای عالی مقاومت در برابر خوردگی است. می تواند آلودگی مواد در حال پردازش را به حداقل برساند. به خصوص سطوحی که با سیالات تماس دارند. مانند صنایع غذایی، لبنیات، نوشیدنی و داروسازی. تقاضای آن از سطوح صاف است. بنابراین ریخته گری فولاد ضد زنگ بهترین انتخاب خواهد بود

فرآیند پوشش میکسر پروانه

از انواع پروانه های اختلاط، اشکال بسیار متفاوتی با ساختارهای مختلف وجود دارد. که باعث می شود روش تولید متفاوت باشد. برای پاسخگویی به نیازهای چندگانه پروانه های اختلاط، ریخته گری ما از روش ریخته گری موم از دست رفته فولاد ضد زنگ برای تولید پروانه های اختلاط استفاده می کند. بعد از اینکه موم داخل پوسته ذوب شد، فلز مایع را داخل پوسته ریختیم. پس از خنک شدن، پروانه ساخته شد. با ریخته گری سرمایه گذاری، پروانه اختلاط سطح خوبی دارد. برای صرفه جویی در زمان و هزینه، ماشینکاری ثانویه را کاهش داده یا صرفه جویی می کند.

برای به دست آوردن یک اثر سطحی درخشنده یا بیشتر، ما معمولا پس از درمان را انجام می دهیم. بر روی سطح پروانه های اختلاط ریخته گری فولاد ضد زنگ، می توانیم عملیات مکانیکی یا شیمیایی یا الکتروپولیش را انجام دهیم. پوسته های سطحی و تغییر رنگی که پس از عملیات حرارتی ظاهر می شود را می توان با عملیات شیمیایی از بین برد. برای نیازهای خلوص بالا، پولیش الکتریکی نه تنها مزیت همه کاره بودن را دارد. اما سطح بسیار صافی را فراهم می کند که به راحتی غیرفعال می شود.

تامین کننده پوشش میکسر پروانه فولادی ضد زنگ

به عنوان تولید کننده حرفه ای و پیشرو ریخته گری فولاد ضد زنگ در چین. سفارشی سازی ریخته گری بیشترین مزیت ما است. شرکت ما قادر است پروانه اختلاط را طبق نمونه یا نقاشی مشتری خود سفارشی کند. در انتخاب مواد، ما اغلب پروانه اختلاط را با فولاد ضد زنگ 316L یا حتی فولاد ضد زنگ بالاتر می‌ریزیم. سپس غیرفعال، الکتروپیل یا آینه پرداخت می شود.

اگر پروژه ای از میکسر پروانه دارید، آزادانه با ما تماس بگیرید. تیم فروش حرفه ای و مهندس ما بهترین روش و راه حل ها را برای تصمیم گیری شما ارائه می دهد. ما خوشحالیم که از سفارش نمونه اولیه شروع به همکاری با مشتریان خود می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *