راز اختلاط شیمیایی

حتی در دنیای راه‌حل‌های فوری «گوگل»، تعمیر مورد نیاز Chemline یک جستجوی آنلاین ساده نبود. فرآیند تولید شامل افزودن تعدادی مواد خام به رآکتور در حین اختلاط بود.
چالش
به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خصوصی فن آوری های رزین پلی اورتان در آمریکای شمالی، Chemline در سنت لوئیس، میسوری، با سرعتی بی سابقه در حال رشد است. هنگامی که یک راکتور شیمیایی معمول شروع به تولید نتایج غیرمنتظره کرد، کارمندان سخت گیر به یک راه حل سریع نیاز داشتند.

کوین مک کالو، معاون عملیات Chemline، گفت: «مانند اکثر تولیدکنندگان، ما در ضرب الاجل های ثابت با مشتریان خود هستیم و زمانی برای مشکلات تجهیزات نداریم.

Chemline در گذشته رآکتورهای پیشرفته/پریمیوم را از شرکت Paul Mueller خریداری کرده است. سازنده تجهیزات اسپرینگفیلد، میسوری، به دلیل داشتن تخصص در محصولات و خدمات قابل اعتماد مشهور است. Chemline اخیراً چهار راکتور دیگر را برای فرآیند تولید پیش پلیمرهای اورتان با کارایی بالا خریداری کرده است. تفاوت در تجهیزات این بود که دو راکتور از چهار راکتور طراحی کمی متفاوت با آنچه قبلاً Chemline سفارش داده بود، خواهند داشت. راکتورهای جدید در سال 2016 وارد شدند و راه اندازی شدند.

دو دسته اول در راکتورهای جدید طراحی شده به خوبی پردازش شدند. با این حال، ما در نهایت با یک دسته مشکل مواجه شدیم که به درستی رفتار نمی کرد و نشان می داد که محصول طبقه بندی شده است.

حتی در دنیای راه‌حل‌های فوری «گوگل»، تعمیر مورد نیاز Chemline یک جستجوی آنلاین ساده نبود. فرآیند تولید شامل افزودن تعدادی مواد خام به رآکتور در حین اختلاط بود. برخی از مواد اولیه در دمای اتاق هستند و برخی باید قبل از افزودن حرارت داده شوند. دسته مشکل نشان داد که مواد به طور یکنواخت با هم ترکیب نمی شوند، که باعث لایه بندی در راکتور می شود.

در تلاش برای حل این مشکل، با شرکت دیگری که متخصص در روش های هم زدن بود تماس گرفتیم و آنها برخی از اعضای تیم ما را متقاعد کردند که همزن در راکتورهای جدید درست نیست. آنها گفتند که ما به یک فویل مخلوط کننده متفاوت نیاز داریم. کوین گفت که راه حل آنها یک همزن جدید با قیمت ده ها هزار دلار بود.

پره همزن میکسر

راه حل

بنابراین، او با لوری استاینباخ، مدیر پروژه شرکت پل مولر تماس گرفت و مشکل را توضیح داد. او گفت که آنها در حال بررسی خرید فویل مخلوط کن توصیه شده توسط شرکت دیگر هستند. لوری به مهندسی رآکتور اطمینان داشت و تیم را در تماس جمع کرد تا ببینند برای حل این مشکل چه کاری می توانند انجام دهند.

ما تقریباً دو ساعت را در آن تماس صرف کردیم و از هر گزینه ممکن صحبت کردیم. تیم مولر کل فرآیند را به عقب انجام داد و رمز و راز را از مشکل خارج کرد.

تیم Lori تشخیص داد که یکی از مواد گرم شده به اندازه کافی خنک می شود که به دیواره های لوله در حین حرکت از طریق خط شارژ بچسبد. راکتور مقدار کامل ماده را دریافت نمی کرد و Chemline نتیجه مورد انتظار را دریافت نمی کرد. این یک آرامش بزرگ بود که این موضوع هیچ ربطی به آشوب نداشت. راه حل، به نظر می رسد، یک راه حل سریع بود.

راه حل سریع یک پوشش لوله 50 دلاری و عنصر گرمایش برای گرم نگه داشتن تمام مواد تشکیل دهنده و متحرک بود. ساده. یک همزن جدید ده ها هزار دلار هزینه می کرد و یک تاخیر طولانی ایجاد می کرد.

نتایج

«فروشندگان اغلب می گویند که در خدمات به مشتریان ارزش افزوده می کنند، اما شرکت پل مولر این کار را یک قدم فراتر برد. آنها چیزی فراتر از خرید اصلی ارائه کردند، آنها تخصص خود را در قالب مشاوره و راه حلی برای مشکل فرآیند ما ارائه کردند. “آنها به وضوح ارزشی فراتر از ماشین اضافه کردند.”

کوین گفت که Chemline از زمان تعمیر ساده اما دست نیافتنی، دسته های زیادی را پردازش کرده است و کاملاً کار می کند.

کوین گفت: «از آن زمان تاکنون هیچ ماده غیر منطبقی تولید نکرده ایم. من شرکت پل مولر را همیشه به شرکت های دیگر توصیه می کنم. من همیشه احساس می کنم که آنها در کنار من هستند.”

لوری گفت: “به عنوان یک شرکت، ما خوش شانس هستیم که مشتریانی مانند Chemline به تیم ما برای ارائه راه حل هایی برای مشکلات سخت اعتماد دارند.” تلاش همه افراد باعث صرفه جویی در زمان خرابی و هزینه Chemline شد و به تیم ما مشکلی برای حل کردن داد و ما عاشق انجام آن هستیم!

چگونه یک تعمیر 50 دلاری باعث صرفه جویی در هزاران نفر شد
«فروشندگان اغلب می گویند که در خدمات به مشتریان ارزش افزوده می کنند، اما شرکت پل مولر این کار را یک قدم فراتر برد. آنها چیزی فراتر از خرید اصلی ارائه کردند، آنها تخصص خود را در قالب مشاوره و راه حلی برای مشکل فرآیند ما ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *